Posted in Գրականություն 10

20.12.19

Լեզվական աշխատանք

1.Տրված են պատասխանները: հարցերն ինքդ գրի՛ր:

_Քեզ  դուր գալիս է՞,երբ քեզ վիրավորում են։

-Ո՛չ, դա ինձ դուր չի գալիս։

Կուզեի՞ր Սանտային տեսնել։

— Այո՛, շա՜տ-շատ կուզեի։

Լավ կլինե՞ր որ ձյուն գար այսօր։

-Ի՜նչ լավ կլիներ, եթե այդպես լիներ։

Քեզ դուր գալիս են ընկերասիրությունը և բարությունը։

Այո՛, ինձ դուր են գալիս բնավորության այդ գծերը։

Քեզ դուր գալիս են ստախոսությունը և կռվարարությունը։

-Ո՛չ, ա՛յ,  բնավորության այդ գծերը չեմ սիրում։

Մտածել ե՞ս ամռանը ուրես գնալու։

-Չգիտեմ, այդ հարցի մասին դեռ չեմ մտածել։

2. Ըստ անհրաժեշտության լրացնել դ, տ կամ թ։
Աղոթք, արդար, արդեն, արդյոք, արդյունք, թփուտ, արդուկ, բարդ,
բերդ, բուրդ, դադար, դրդել, երդիկ, երդում, զարդ, զվարթ,
լերդանալ, լյարդ, խնդիր, խորթուբորդ, թուղթ, կարդալ, կենդանի,
հաղորդել, պադգարակ, մարդ, նյարդ, սթափվել, թատերական, Նվարդ,
որդ(ճիճու), որթ (խաղողի վազ), որդի, վարդ, Վարդան, վարդապետ,
շքերթ, Վարդգես, օդ, օրիորդ, գնորդ, ժողովուրդ,  խրթվիլակ,
ընդամենը, ընդհակառակը, փարթամ, ընդհանուր, ընդունակ, ընդունել։

3. Փոքրիկ պատմություն գրի´ր, որ գրածիցդ հետևյալ հետևությունն արվի. մարդիկ ավելի ներողամիտ պիտի  լինեն:

Ես մի ֆիլմ եմ տեսել <<Ֆրեդ Կլաուսը>>, որտեղ Սանտամ մի մեծ գունդ ուներ և այդ գնդում տեսնում էր աշխարհի բոլոր երեխաներին։ Ով խելոք էր ով չար։ Ու  չարերին  իրենց ուզած նվերները չէր բերում։ Ես սիրում եմ որ երբ ես ներողություն եմ խնդրում իմ ընկերը ինձի ների, մայրիկս միշտ ասում է որ պետք է միշտ լինես բարի ու ներես բոլորին։ Մայրիկս ասում է եթե ինչ որ մեկից անհանգիստ ես լինում նախքան տարին ավարտվի  նրա հետ հաշտվի։Ու միշտ եղի բարի և օգնող։

Երկրորդ դասաժամ

  • Ամփոփում ենք արված բլոգային աշխատանքները, նախագծերը:
  • Ամփոփում ենք ստացած գիտելիքները: