Posted in Գրականություն 10

Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան

«Բուքը, երգը, երեխան»

Պատմվածքը մի երեխայի մասին է, ով ցրտի պատճառով շտապ գնացել էր դպրոց, սակայն հասել էր ժամանակից շուտ։ Սակայն պահակը չբարեհաճեց բացել դուռը, ասելով, թե շուտ է, դեռ փակ է դպրոցը։ Երեխան երգում ու թռչկոտում էր տաքանալու համար, իսկ պահակը չբացեց այդպես էլ։ Իմ կարծիքով անխիղճ պահակը սխալ վարվեց, քանի որ ոչ մի իմաստ չկար տղային ներս չթողնելու մեջ, անգամ այդպիսի պայմաններում։ Նա ուղղակի մտածում էր օրենքների մասին մոռանալով բարոյական ու խղճի օրենքները։

Author:

Ես Արամն եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի 8-2 դասարանում։ Սիրում եմ իմ դպրոցը և ուրախ եմ, որ սովորում եմ այստեղ և ծանոթացել եմ հիանալի մարդկանց հետ։ Սիրում եմ Չապլինին, Չերչիլին, Նապոլեոնին, Նիկոլ Փաշինյանին, Միքայել Պողոսյանին, Արամ Խաչատրյանին, Շոստակովիչին, Մոցարտին,Երվանդ Քոչարին, Թումանյանին և այլ մեծերի։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ ֆիլմեր դիտել,կարդալ և նկարել։

Leave a comment