Posted in Գրականություն 10

Կարդում ենք Վանո սիրադեղյան

Վանո Սիրադեղյան «Սիրելու տարիք»

Պատմվածքն մի տղաի մասին էր, որին միշտ նեղացնում և ծեծում էին, իսկ նա երբեք պատասխան չէր տալիս։ Բայց, երբ աղջիկն պետք է գար իր մոտ, նա որոշեց ամեն ինչ փոխել, այդ ամենի համար նա ուներ 4 օր։ Նա սկսեց վարժվել, որ երբ աղջիկն լինի իր հետ նրան չծաղրեն իր դիմաց, կամ գոնե նա կարողանա պատասխան տալ։ Նա ուներ նպատակ ՝ բարձրացնել ծանր երկաթը գլխից վերև, չնայած դա նրան այդքանել պետք չէր։ Բայց ժամանակ անց նրա մոտ ստացվեց։ Եվ երբ արդեն նա պետք է մարտի դուրս գար նա հասկացավ որ իր կողքին ոչ ոք չկա, որ ընտանիքը, ոչ ընկերները, իսկ նրանք միշտ խմբով էին հարձակվում, նույնիսկ մի հոգու վրա։ Կռվի մասին մտածում էր որպես եղած բանի, իրեն տեսնում էր ջարդված, բայց աղջկա աչքերի մեջ շիտակ նայելիս։

Author:

Ես Արամն եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի 8-2 դասարանում։ Սիրում եմ իմ դպրոցը և ուրախ եմ, որ սովորում եմ այստեղ և ծանոթացել եմ հիանալի մարդկանց հետ։ Սիրում եմ Չապլինին, Չերչիլին, Նապոլեոնին, Նիկոլ Փաշինյանին, Միքայել Պողոսյանին, Արամ Խաչատրյանին, Շոստակովիչին, Մոցարտին,Երվանդ Քոչարին, Թումանյանին և այլ մեծերի։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ ֆիլմեր դիտել,կարդալ և նկարել։

Leave a comment