Posted in Գրականություն 10, նախագծեր

Փոթերյան նախագծեր

Փոթերյան նախագծեր

Իրականացնում ենք դեկտեմբերի 2-6-ը վեցերորդցիների հետ:

հաարրրրիիի

  1. Թարգմանում ենք «Հարրի Փոթեր» վիպաշարից դեռևս հայերեն չթարգմանված որևէ հատված: Թարգմանել եմ << Հարրի Փոթեր>> -5-ի  2-րդ մասից

-Ի՞նչ, – ասաց Հարիին դատարկ:

– Նա հեռացավ, – ասաց տիկին Ֆիգը ՝ ձեռքերը ծալելով: Մնում է տեսնել ինչ-որ մեկը ծաղկակաղամբների մի խմբաքանակի մասին, որը ընկել է ցախի հետևից: Ես, ասացի նրան, որ ես կենդանի կտոր կտամ, եթե նա գնա, և հիմա նայեք  Դեմենտորներին: Դա  պարզապես հաջողություն էր ,որ  ես գործի  դրեցի պարոն Թիբին:  Բայց ժամանակ չենք ունեցել կանգնել շուրջը: Շտապեք, հիմա մենք ստիպված ենք ձեզ վերադարձնել: Օ՜, սա է դժվարության  պատճառ դարձել: Ես նրան կսպանեմ :

-Բայց․

Հայտնություն էր, որ իր ճարպոտ ,հին , մոլուցքով կատու հարևանը, գիտեր,որ  Դեմենտորները գրեթե  նույնքան ցնցում էին Հարրիին, որքան երկուսին  հանդիպելը՝ ծառուղում։

-Դո՜ւ,դու կախարդ ես:

-Ես Սքուիբ եմ, քանի որ Մանդունգուսը  լիովին լավ գիտի, թե  ինչպե՞ս եղավ երկրի վրա ։Ես պետք է օգնեմ ձեզ պայքարել դեմենթորների դեմ: Նա ամբողջովին թողեց ձեզ՝ առանց ծածկելու, երբ ես զգուշացրի նրան :

-Այս բլոկի Մանդունգուսն ինձ հետևո՞ւմ է: Սպասիր՝ դա նա էր: Նա անհետացավ  իմ տան դիմացից։

-Այո,՜ այո՜, այո՜, բայց, բարեբախտաբար, ես պարոն Թիբինին ամեն դեպքում  տեղավորեցի մեքենայի տակ , և պարոն  Թիբին  եկավ և նախազգուշացրեց ինձ:

What?” said Harry blankly. “He left!” said Mrs. Figg, wringing her hands. “Left to see someone about a batch of cauldrons that fell off the back of a broom! I told him I’d flay him alive if he went, and now look! Dementors! It’s just lucky I put Mr. Tibbies on the case! But we haven’t got time to stand around! Hurry, now, we’ve got to get you back! Oh, the trouble this is going to cause! I will kill him!” “But —” The revelation that his batty old cat-obsessed neighbor knew what dementors were was almost as big a shock to Harry as meeting two of them down the alleyway. “You’re — you’re a witch?” “I’m a Squib, as Mundungus knows full well, so how on earth was I supposed to help you fight off dementors? He left you completely without cover when I warned him —” “This bloke Mundungus has been following me? Hang on — it was him! He Disapparated from the front of my house!” “Yes, yes, yes, but luckily I’d stationed Mr. Tibbies under a car just in case, and Mr. Tibbies came and warned me.

  1. Պատրաստում ենք նկարազարդ տեսանյութ, որտեղ դերային տարբերակով կներկայացվի «Հարրի Փոթեր» վիպաշարից որևէ հատված:
  1. Պատրաստում ենք նկարազարդ տեսանյութ, որտեղ պատմում ենք Ռոուլինգի հեղինակած հեքիաթներից մեկը` «Հաջողության փերու շատրվանը» կամ «Հեքիաթ երեք եղբոր մասին»:

4.Պատրաստում ենք տեսանյութ, որտեղ պատմում ենք վիպաշարի որևէ հերոսի մասին` նրա անվան, ծագման, կյանքի, արարքների և այլն:

Վիպաշարի հերոսներից է Սեվերուս Սնեյփը՝ ում ծնեղները նույնպես եղել են հրաշագործներ։ Նա պատկանում է Սլիզերին տանը։ Սնեյփը հմուտ հրաշագործ էր․ կարողանում էր կառավարել մարդու ենթագիտակցությունը, հիշողությունը և զգացմունքները։ Նա Հոգվարթս դպրոցի պրոֆեսոր էր։ Նա մահանում է Լորդ Վոլան Դե Մորտի ձեռքերում (7-րդ գրքում), երբ իր անցյալի պատմությունը բացահայտվում է։ Նա սիրահարված է եղել Հարրիի մայրիկին և ատել է նրա հորը։

  1. Կազմում ենք Հարրի Փոթերի կախարդական աշխարհի երևույթների` դրամական միավորների, կախարդական իրերի, թուրմերի, կախարդանքների և տարբեր այլ երևույթների բացատրական բառարան:

Animagus – Հրաշագործը կարող է փոխակերպվել կենդանու։

Avada Kedavra – Մահվան անեծք, որը համարվում է 3 աններելի անեծքներից մեկը։

Azkaban – Բանտ հրաշագործների համար, որը կառավարվում է Դեմենտորների կողմից։

Bagman, Ludo – Կախարդական խաղերի առաջնորդ։

Baron, Bloody – Վախենալու Սլիզերինի հոգի։

Diagon Alley – Հրաշագործների փողոց։

Dementor – Զարհուրելի բանտի պահակներ, ովքեր կարրող են քաշել քո հոգին։

Dobby – Տնային էլֆ, ով աշխատում էր Մալֆոյների համար, ով ազատվեց Հարրիի կողմից։

Dormitory – Տեղ, որտեղ բոլորը քնում են։

Grim- մեծ շուն, ով պատասխանատու է մահվան համար։

Granger Hermione – Հարրիի մոտիկ ընկերուհին, ով համարվում է տվյալ ժամանակահատվածի լավագույն աշակերտուհին։

Goyle – Մալֆոյի «թիկնապահներից» մեկը։

  1. Գրում ենք աշխատանք` «Կարծիքս կարդացածիս մասին», որտեղ բացատրում ենք Ռոուլինգից կարդացած այս կամ այն ստեղծագործությունը կամ վիպաշարից որևէ հատված:

Կարծիքս կարդացածիս մասին

Երբ կարդում եմ այս վեպը, հավատում եմ հրաշագործներին և նրանց ուժերին։ Հավատում եմ, որ կախարդական փայտիկի միջոցով կարող եմ հրաշքներ կատարել։ Օրինակ այն հատվածում, երբ Հարրին, իր կախարդական փայտիկով, հիշեցնում է Սնեյփին իր անցյալը։

  1. Գրում ենք աշխատանք, որտեղ համեմատում ենք Վոլան դե Մորտին մեր իմացած այլ չարագործ հերոսների հետ:

Վոլան դե Մորտը սպանել է Հարրիի ծնողներին։ Իր չարագործությամբ նա նման է «Առյուծ Արքա» հեքիաթում Սիմբայի հորեղբայր՝ Սքարին, ով նույնպես սպանեց Մուֆասսային՝ Սիմբայի հորը։

  1. Գրում ենք շարադրանք հետևյալ թեմաներից մեկով կամ մի քանիսով.
    • «Եթե հայտնվեի Հոգվարթսում»

Ես կուզեի հայտնվել Հոգվարթսում, լինեի հրաշագործ և ունենայի կախարդական փայտիկ։ Կօգտագործեի Էսպելիամուս կախարդանքը, որի օգնությամբ կկռվեի հայտնի չարագործների հետ և կախարդանքի շնորհիվ նրանց ձեռքից կգցեի փայտիկը և նրանք կդառնային անուժ։

  • «Կախարդական փայտիկի փոխարեն»,
  • «Ինչ սովորեցի Ռոուլինգի գրքերից»,
  • «Նամակ` ուղղված Դրակո Մալֆոյին»,
  • «Հարրի Փոթերի ու իմ աշխարհները»:

Արդյունքներ` տեսանյութեր, փոթերյան բացատրական բառարան, վերլուծական աշխատանքներ և շարադրանքներ:

Author:

Ես Արամն եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի 8-2 դասարանում։ Սիրում եմ իմ դպրոցը և ուրախ եմ, որ սովորում եմ այստեղ և ծանոթացել եմ հիանալի մարդկանց հետ։ Սիրում եմ Չապլինին, Չերչիլին, Նապոլեոնին, Նիկոլ Փաշինյանին, Միքայել Պողոսյանին, Արամ Խաչատրյանին, Շոստակովիչին, Մոցարտին,Երվանդ Քոչարին, Թումանյանին և այլ մեծերի։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ ֆիլմեր դիտել,կարդալ և նկարել։

Leave a comment