Posted in Հայոց լեզու 10

Ես և համակարգիչը

Համակարգիչը դարձել է բոլորիս համար աօորյայի մի մաս, որից մենք գրեթե ամեն օր օգտվում ենք: Համակարգիչն ունի լավ ու վատ կողմերը:Սովորում եմ դպրոցում, որտեղ դասերը անում ենք համակարգչով։Համակարգչի մեջ են իմ բոլոր գրքեր և տնային աշխատանքները:  Սովորել եմ համակարգչային ծրագրեր, որոնցով կարող եմ աշխատել։ Համակարգչով կարող եմ նկարել, գիրք կարդալ, ֆիլմ նայել, ինչպես նաև նամակագրություն անել և խաղեր խաղալ։ Կարծում եմ այս դարում առանց համակարգչի անհնարի կլինի ապրել։ Քանի որ բոլորս էլ սովորել ենք այսպես ապրել։

Author:

Ես Արամն եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի 8-2 դասարանում։ Սիրում եմ իմ դպրոցը և ուրախ եմ, որ սովորում եմ այստեղ և ծանոթացել եմ հիանալի մարդկանց հետ։ Սիրում եմ Չապլինին, Չերչիլին, Նապոլեոնին, Նիկոլ Փաշինյանին, Միքայել Պողոսյանին, Արամ Խաչատրյանին, Շոստակովիչին, Մոցարտին,Երվանդ Քոչարին, Թումանյանին և այլ մեծերի։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ ֆիլմեր դիտել,կարդալ և նկարել։

Leave a comment